hej fina morgon

 
Hej och hå. Den här veckan har jag haft stressen smygande bakom hörnet hela tiden. Fast man varit på världens mysigaste semester och bara njutit så känner jag mig tröttare än någonsin första veckan hemma. Har också haft mycket på schemat. Har jobbat på dagis och både igår och idag blev/blir det jobb på jobb. Straxt ska jag sticka iväg till Statoil och lära mig det sista av allt med biluthyrning och motorolja. 
 
Imorgon skall jag sitta i grannhuset på Varmdö gymnasie från morgon till kväll. Varför frågar jag mig. Varför behöver högskoleprovet vara så förbaskat långt och tråkigt dessutom. Nej, jag ser inte fram emot lördag. På kvällen ska jag belöna mig med vin. Vin och tapas med vänner, det behövs för att sedan ta mig up 06:00 för jobb på den heliga slapparsöndagen. Dumma men rätt nyttiga helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0