Ordning och Reda

Imorse vaknade jag av att klockan ringde. Eller jag vet inte om jag vaknade, men jag minns det iallafall. Jag tittade på klockan och såg att det stod 07:50. Helt förvirrad och jag kunde verkligen inte lista ut denna ekvation. Vad betyder 07:50? Jag tröck av klockan och fattade heller inte hur jag skulle ställa om alarmet. (det tillhörde den svåra ekvationen).

Ja. Vad annat ska man räkna med när man läser matte efter man vaknat, när man kommit hem från jobb och tillslut lägger ihop böckerna i en hög 02:00 för att sedan krama sängen. Mina vänner, nu är det bara tre veckor kvar. Heja mig!

Var förbi staden och inskaffade lite fina saker till pennskrinet, och själklart skall allt gå i samma märke, ordning och reda. Kanske påverkar det mig tänkte jag. Fick också med mig ett mycket vackert datorfodral. Så att min vän kan sova gott medan vi reser och sticker och hänger på cafeér.

Varsågod datorn. Tack Felicia.



Kommentarer
Postat av: sirriiii

du är en sån härmapa..

2012-04-11 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0