När ett år sprang förbi

Och så var år 2011 över. Läskigt att ett år kan gå så himla snabbt. Känns som att det nyss var vår och att förra nyår var igår. Och vad har jag gjort då? Det skall jag försöka klura ut. Dock är mitt minne sådär rätt halvtaskigt.

Januari.. Vad jag vet gick det bra på jobbet och jag sålde som en KING. Chefen älskade mig och jag arbetade i världens bästa team BossaNova. Mycket roliga dagar och härliga AW:s med fina människor. Februari minns jag inte och orkar inte försöka. Det luktar bränt. Fan. Under Mars månad bar det av på två veckors grym semester till Mexico med Matilda, Nicklas och Carl. Simmning med delfiner, vattenskoter, underbara stränder och ett land jag och mitt dåliga minne inte glömmer i första taget. April vad betyder det? I maj uppgraderade jag mig till Savedesk för att tjäna lite mer cash. I juni trivdes jag inte på Savdesk. Juli gick för fort fort. Augusti fyllde Carl år och fick en födelsedagspresent till Egypten av lilla mig. Resan innefattade Vindsurfing, Safari i Sahara, vattenpipa och massa, massa kärlek. I September fick vi nycklarna till lägenheten fyra trappor upp i Gullmars och jag stog ofta i en för stor t-shirt och målade väggarna vita. En härlig weekend till Köpenhamn med mina fina tjejer hanns också med. Och man blev hemligt kär i grannlandet. Och Oktober då fyllde Felicia år. November vill jag hellst glömma. I December sökte jag ett nytt jobb och fick det. Det var jul och nyår. Sen var det nytt år.

Ett inlägg från en riktigt trött tjej.

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv; Jag med, men det är ingen golden vi har :) Det är en Howavart :)

2012-01-02 @ 21:58:22
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Wilma

Var det bara Calle som fyllde år i augusti eller??;)

2012-01-02 @ 22:23:35
URL: http://fotografwilma.blogg.se/
Postat av: felicia

nej lilla wilmuttan också såklart!!

2012-01-04 @ 14:12:34
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och jag fyller ju år i april :( :( :( :(

2012-01-04 @ 19:01:45
Postat av: felicia

och lilla emelie.. sorry!!!!111

2012-01-13 @ 10:48:38
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0