Superfredagen

Måste ta och säga, att gårkvällen var helt fantastisk med mina fina vänner. Jag har sagt det tidigare och jag menar det också denna gång att igår åt jag världens goaste Sushi på Bauer. Friterad scampi, avocado, lök och chilimayonäs. Allt i en enda skapelse. En riktigt jäkla munorgasm. Åh nej, nu blir jag sådär jätte sugen på den igen. Nämnde jag att den var jätte, jätte god? Vi for senare vidare till Ljunggrens och Collage. En sån där kväll då alla höll ihop och var likasamma fullerullan. Toppen.

Nu ska jag iväg på en välbehövlig vistelse på Nynäshams Spa. Carls lilla juleklapp till mig. Middag, bubbel och övernattning. Inte så pjåååkigt va.

Kommentarer
Postat av: ewa johansson

ha det nu så jättegött

2012-01-14 @ 18:28:06
Postat av: Linda

Jag har inte lärt mig att äta sushi faktiskt.. Eller kan man lära sig det? :P

2012-01-14 @ 18:50:12
URL: http://lindaq.se
Postat av: felicia

tack så mycket Ewa! det var supertrevligt :)

2012-01-15 @ 20:43:44
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0