R.E.G.N

Som alla andra som bor i stockholm säkert redan vet så regnar det ute. Den lilla, lilla snön som låg på marken är nu borta. Idag konstaterade jag att det nog inte blir någon vinter. Det enda som är lite trist är att jag såg fram emot att åka skridskor i årstaviken. Bö. Idag har lilla arbetslösa jag sysselsatt mig med träning på mitt kära sats. Det blev Spinning och Core. Kännde mig rätt nybadad efterråt. Så jäkla skönt att vara igång. Så igång att jag bokat upp mig med träning en vecka framöver. Nu jäklar.

Det var nog inte så mycket mer jag hade att säga idag. Jo, Moses i Biggest Looser har tappat 70 kg. Grattis. Och nu kom Emelie förbi och lånade toaletten. Jag pratade som om jag inte sett en människa på flera år. Drog tillbaka henne när hon försökte gå. Kom tillbaka!! Börjar bli smått rastlös.


Regndroppar på fönstret mot vackra söder. Fast söder syns inte på bilden.


Kommentarer
Postat av: angelica

Varsågod, så lite så :)

2012-01-12 @ 14:54:29
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var mys att få kissa på din toalett! Och att få krama lite på dig min älskling, såklart! Och att få prata lite.. :)

2012-01-13 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0