När man gått och blivit kändis!

Nu har lilla jag kommit hem från gymmet efter en timmas träning på rullbandet. Dyngsvettig (så svettig att tröjan gick att krama ur) in i duschen och slängde ihop middag. Nu känner lillkroppen att den är trött och sliten, börjar få lite smått ont i halsen så har laddat upp med färsk ingefära och en massvis med mandariner. Inget skall få störa mitt träningsflow.

Och annars då.
Jo, såg att jag från ingenstans blivit länkad på blogg.se´s hemsida. Det var man ju inte beredd på, riktigt roligt! Så nu tänkte jag slänga upp lite videoinlägg framöver för att hålla läsarsiffran på topp och säga: heeeeej bloggen och vinka lite sött. Filma hur stökigt det är hemma för tillfället och förklara att jag veeeerkligen mååååste diska. Och shiiiiet vad håriga mina ben är. Hörs senare. Men dock har ju kändislivet sina baksidor. Inte ens en dag har man varit känd och var tvungen att dra på mig luvan när jag var och handlade. Så typiskt. KAN FOLK RESPEKTERA MITT PRIVATLIV?!

Hej bloggeeeeeeeen!                                             Hejdå bloggeeeeeen!!!



Efter att ha läst igenom detta inlägg inser jag att det är dags för mig att sova. Omedelbart.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha inte lätt när det är svårt ;) grattis till kändislivet!

2012-01-20 @ 18:45:44
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0