Lite om lilla jag och lilla livet

Känner att det är dags att tala ut. Here it comes.

Kom precis hem från ett skönt träningspass med sirran. (Eller inte riktigt precis, har hunnit städat, duschat och bäddat ner mig i soffan). Som sagt, landat på soffan och blev glatt överraskad om min herre carl med det senaste nummret av Kamera & bild som ramlat ner i brevlådan. Tydligen är det en go premeration. Gulle han. Så den skall jag straxt hugga tag i och pussa lite på.

Annars då. Jo. Jag jobbar på dagarna på nya lilla jobbet It is media på Nya rum. Säljer annonsblad för hundratusentals kronor, ah eller försöker med det. Bli inte förvånade om er mamma, pappa, syster, bror, pojkvän, flickvän eller morbror o.s.v. slänger ur sig: Fan jag har blivit stalkad av en jobbig jävla säljare hela dagen! Lugn, det är nog bara jag som försöker att inte göra bort mig totalt första vecka på det nya.


Annars då. Jo. Tar dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0