Ger Nynäs havsbad toppbetyg!

Har haft det riktigt underbart på Nynäshavsbad. Suttit i flera timmar i en badtunna utomhus. Endast klädd i bikini och mössa. Badat i havet, endast fyra grader varmt/kallt. Galet skönt att hoppa ner i en 40 graders tunna sekunden efter då känt sig som en liten isbit. Avnjöt senare en mycket god trerättersmiddag innehållande svamptoast, torskrygg och chokladkaka. Mums. Sov underbart i rummet med havsutsikt och började dagen med brunch. Gick sedan och fotade lite längst vattnet. Älskar att alla växter är helt isklädda. Så vackert, glömde dock minneskortet till systemkameran, så fick nöja mig med iphåånen min. En liten sur min på det. Nu skall jag iväg och kolla på när min lillasyster hopplar polle. Pussz och hej. På. Dig.



Kommentarer
Postat av: Vickan

Rådiggar din fotoredigering du har på dina bilder i bloggen :D Men bilden på det isiga trädet - är så avis! Vill också hitta ett sånt träd att fota :3

2012-02-04 @ 23:25:30
URL: http://derpingdogs.blogspot.com/
Postat av: felicia

Vad gulligt av dig. Är rätt ny på på photoshop så jag testar mig fortfarande för! Ja menvisst, synd att man glömde systemkameran hemma. Rätt surt. Inte alltid man hittar roliga föremål att fota :)

2012-02-05 @ 16:43:10
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0