Fulla lillhjärnan

Min hjärna är full.  Lill hjärnan är helt full. Full av information och nya intryck och nu talar den med min kropp och säger att: Nu måste du sova för att bli tom igen, för att åter fyllas med nytt imorgon. Jag ska lyssna på den. Snart.

Första dagen på nya jobbet gick kalas och jag är mycket förväntasfull över hur de kommande dagarna kommer bli. Känns kanonkul. Efter jobbet mötte jag upp mina stjärnor för middag på Koh Pagnang. Massa brudsnack, phad thai och en mycket smaklig chang senare är jag nu nerbäddad under varma täcket. Nöjd med en mycket bra dag. Bjussar på en bild från självaste Thailandet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med nya jobbet kram

2012-01-16 @ 21:42:15
Postat av: ewa johansson

lycka till med nya jobbet kram

2012-01-16 @ 21:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0