En galet bra känsla

En måndag och tillbaka på jobbet, jag behöver väll inte säga mer? Fick en riktigt god nyhet om att jag kunde skippa min uppsägningstid om jag ville och utan tvekan tackade jag ja! Så underbar känsla att lämna in passerkortet (som jag har fått betala 500 kronor för då jag glömde det en gång.) Dyrt att komma till jobbet. Iallafall. Jag kollade bakåt en sista gång och har haft ett leende på läpparna sen jag lämnade kontoret. Jag. ska. inte. tillbaka. imorgon. HELLYEAH!

Så en vecka är jag arbetslös innan jag börjar på nya jobbet. Ska bli grymt kul och har tid att vila upp mig innan dess. De senaste månaderna har varit ett par riktigt galna. En del saker ska det bli så skönt att komma ifrån. Jag har dock haft många bra stunder där också. Mina 6 första månader på kundservice var grymma. I det bästa teamet BossaNova. Galet bra chef, och underbara kollegor.  Vi var som en liten sekt. Och träffades mer än gärna på en AW minst 1 gång i veckan. Och fortfarande har vi våra små reunions, lilla bossa.


En nöjd Felicia sitter nu med Yoga te i handen och bläddrar i en mysig bok.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så skönt ju, och det är du så värd! <3

2012-01-10 @ 07:51:59
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/
Postat av: Josefine

Hej bruden! Nu har jag hittat din blogg hihi. Härligt att få hänga med lite i ditt liv eftersom vi inte ses så ofta längre. Va roligt att du fått nytt jobb! Hoppas det blir riktigt bra :)

Saknar dig! Stor kraaaaaaaaaaaaaamis

2012-01-11 @ 16:54:27
Postat av: felicia

heeej gumman!

åh vad kul! Saknar dig med! Hur mår du?PUSS

2012-01-11 @ 19:22:23
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag mår bra, hur mår du? :)

Vi kan väl försöka ses snart? Tror inte jag har ditt nr.. min telefon krånglar som bara den, men du kan väl skicka ett sms så kan vi höras om någon dag som vi kan ses? Skulle vara så roligt! :) Vill ju se hur ni bor nu också, kraaaaaaaaaaaaaaaaamis

2012-01-15 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0