En arbetslös bruttas liv

IDAG HAR JAG: TRÄFFAT EN VÄN VID NAMN NATHALIE I STADEN OCH FIKAT. FICK ÄVEN MED MIG EN GULD/SILVERLIKNANDE TRÖJA HEM.

JAG HAR ÄVEN TRÄNAT IDAG, LIKASÅ VARJE DAG DENNA VECKA. VILKET BÖRJAR GÖRA RESULTAT PÅ MIN LILLA BOOOODYY...

NU HAR JAG LANDAT PÅ MIN KÄRA SOFFA OCH MIN HJÄRNA HAR PRECIS BRÅKAT MED SIN KOMPIS. (JAG SKA INTE HANDLA GODIS, JO JAG SKA. JAG KLARAR MIG UTAN, NEJ JAG GÖRE INTE.) TROR DEN KOM FRAM TILL ATT JAG SKA HANDLA GODIS. VERKAR INTE VARA BESTÄMMT ÄNNU..

(URSÄKTA CAPSLOCK. KÄNDE FÖR ATT VARA TYDLIG)

Hemma från affären och har bokat in dubbelpass på gymmet imorgon...
Vad tror ni. Blev det godis eller ej?

Kommentarer
Postat av: johanna

GODIS ÄR BRAAAA <3 svara på mitt sms förresten!!

2012-01-11 @ 19:48:59
URL: http://jhannas.tumblr.com
Postat av: Lovisa

Alltså jag velade likadant idag, springa och handla gottis eller poppa popcorn. Jag poppade massa popcorn. Nu är dom slut. Goda var dom, som alltid.

Men ändå sugen på det andra gottiset från affären - imorgon - helt klart!



Dra med mig och träna, jag är segis.

2012-01-11 @ 22:19:16
URL: http://publishlovisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0