Att ta det lite piano

Äntligen landat efter en lång dag. Dagarna nu är fulla med press. Inte från någon annan utan endast från mig själv. Vill ju alltid vara bäst, direkt. Stannar upp ibland och tänker att jag skall slappna av och ta det lungt. Tanken försvinner dock lika snabbt som jag kom på den. Nu ska jag tänka den ännu en gång tillsammans med favorit yoggi teét. Efter ett par ljuvliga klunkar så skymtade jag en liten fin mening på tepåseskaftet."Feel good,be good, do good. Hur passande var inte det. Jag tror gud talar med mig. Och när gud talar bör man lyssna. Så nu skall jag alltså ta det lungt. Bara för gud sa det.. (För de som känner att texten liknar kinesiska bokstäver talar jag om nya jobbet).


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Te är så himlans gott och mysigt :)

2012-01-19 @ 20:33:30
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0