Lilla hjärnskakningen

Var och såg Carl spela hockey i torsdags som jag inte så ofta gör. Slutade med att stackarn låg avtuppad efter en lite för hård tackling mitt på isen. Ambulansen kom och hämtade en förvirrad rackare och vi tillbringade natten på akuten. Resultatet blev en kraftig hjärnskakning och djup sömn till klockan 16:00 igår.

Kvällen spenaderade jag med min tjej som äntligen är hemma från Norge. Efter vin och en god butter tikka masala på mysiga shanti gick vi på premiären av En gång i Phuket. Att både David Hellenius och Peter Magnusson medverkar säger ju allt. Går inte att misslyckas med en film då de är med. Romantiska komedier funkar dock alltid för min del.

Idag vaknade jag till ett vinterland med blå himmel och strålande sol. Dagen erbjuder promenad, lägenhetsfix hos matilda och slutligen middag och utgång med en drös brudar. Kan inte kännas bättre denna lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0