Felicia impossible, booouja!

Idag har jag gått loss och shoppat fyra stycken klädplagg. Utan shopping en hel månad och jag har blivit så van vid min spar och snål situation att jag känner att jag kan använda plaggen jag lagt upp på vinden och visst göra en maträtt på vad vi har hemma en dag innan löning. Men såååå, gjorde jag det ändå. Känner mig så busig. Lilla jag kom hem med två otroligt vackra skjortor med äkta guldknappar och två baslinnen. Och självklart landande man under 300 lappen. Fifaen vad bra jag är.

Efter det åkte jag till stockholms fattigaste stormarknad willys och köpte upp Euroshoppers sortiment. Därefter bio och Mission Impossible tre. Just nu känner jag mig som en superhjälte, låtsas att tv dosan är min pistol som inte gör av sig ett endaste ljud när jag brassar på. Så bara att passa på nu alla ni som vill slåss! Mohaha! Slänger upp en vacker bild på kläder, galjar och en klädhängare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0