Pilutta dig.

Att trivas med sitt jobb är så otroligt viktigt enligt mig. Det är just där man tillbringar sin mesta tid vaken. Något jag lärt mig under mina år i arbetarklassen är att aldrig stanna på ett ställe jag inte vill vara på och idag när jag låg och gjorde en snöängel i snön och helt plötsligt fick en, två, tre, fyra barn på mig i en hög skrattandes så blev hela jag varm av all kärlek jag kände. Och just i den stunden rullade en lista framför ögonen på att det jag gör just nu passar mig så himla bra för tillfället innan jag bestämmt mig för vad jag skall göra med resten av mitt liv. Massa bebiskärlek och lek varje dag, det är inte allas vardag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0