Julmarknad

I år har jag verkligen tagit vara på all julkänsla som finns att fånga. Jag minns att förra året var det lite snålt med det då det till och med var grönt på gräsmattan på självaste julafton så i år tar jag igen det! Mötte upp matilda efter jobbet och strosade på gamla stans julmarknad. Det är min favvis, blir alltid så varm i kroppen då jag strosar där då vi alltid besökte just den julmarknaden med skolan som liten. Självklart köpte vi brända mandlar och drack glögg och pepparkakor.
 
Avslutade kvällen med flera timmars prat om livet på ett fik. Vad vore väl livet utan mina fina, äkta vänner. Så himla glad är jag för jag har haft sån tur med just det, vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0