6 bloody days left.

 
Sen sitter jag uppe i luften påväg till värmen och en annan värld för 3 månader. Resestressen börjar långsamt kicka igång. Kommer såklart att sakna alla mina nära och kära så himlajättemassamycket så försöker att se dem allihop så gott jag hinner. Igår bjöd Tilda och Niclas över på middag och vinärhäng. En helt suverän förätt som smallt i munnen baserad på bröd i ugn med greveost och pinjenötter med hunung över. Jag har alltid haft lite svårt för greve men nuni, är det en favorit. Till huvudrätt klämde vi oxfilé och poatisgratäng. Såja.
 
Har varit riktigt skönt att vara ledig från jobb nu. Julen för mig är verkligen den högtid och helg då jag njuter och slappnar av som mest. Så harmoniskt liksom. Men juldan hade jag faktiskt lite myror i benen och var redo för att svinga loss på dansgolvet med brudarna. Det blev nog den sista ugången i Svealandet på ett bra tag för imorgon drar jag, brädan och familjen av till fjället för att åka av och fira in det nya året.
 
Känns som det perfekta avslutet på ett bra år och en bra början på ett bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0