En liten tjej som snorar

Kan man spy utan att vara magsjuk? Ont i huvet och kroppen utan att ha feber? Rinnande ögon och näsa utan att vara förkyld? Ah, jag vet inte. Försöker att intala mig själv att jag inte är något utav det för att ta mig till jobbet då min sjukfrånvaro varit rätt hög den senaste tiden. Enligt min chef iallafall. Aldrig enligt mig. Min kropp försöker nog säga mig något. Ska denna gång kriga ända in i det sista för att inte vara hemma, är dock rädd att jag kommer loosa denna strid rätt snabbt. Time will tell.

Har jobbat ihop ett par bättre vuxenpoäng idag. Storhandlat och proppat kyl och frys full. Gjort storkok och ett plural matlådor. Och nu ska jag använda min nya... SKURMOPP! (eller en annan dag)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men stackare, vet vad du menar. Men säger kroppen sjuk ska du vila, strunt i allt annat!

Skurmoppen får fan också vänta tycker jag!

2011-11-28 @ 22:52:43
URL: http://publishlovisa.wordpress.com
Postat av: felicia

skurmoppen fick och får vänta... :)

2011-11-29 @ 14:08:58
Postat av: Lovisa

Bra beslut min vän, bra beslut

2011-11-29 @ 15:59:11
URL: http://publishlovisa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0