Kram och godnatt.

Nu har familjen lämnat mig, alldeles ensam är jag. Nu vet ni tjyvar och alla elaka människor. Svag är jag också så det är bara att ta vad ni vill!!! (fast detta var ett skojj så kom hellst inte). Idag var det min tur att styra upp söndagsmiddagen med familjen. Till middag blev det Carls Indiska spenatgryta (min favvis) och självklart måste den få göra reklam för sig. Till Efterrätt slog man till på en liten exoktisk fruktsallad med grädde med riven mörkchoklad i. Top Notch såklart.

Och nu är det sådär fint hemma som det oftast är när man har finbesök. Har till och med ett nytt tillskott till lägenhet dagen till ära och med det vill jag bara välkomna min nya vita hylla med många långa varma kramar och hoppas du kommer trivas. Jag gillar dig kramkramkramkraaaam.

Bjuder på lite bilder från Ikväll. Lite på världens bästa familj och lite glimtar från lägenheten min.

Kommentarer
Postat av: claudia

vad fint du har det !:D

2011-12-19 @ 15:25:06
URL: http://claudiamilena.blogg.se/
Postat av: claudia

jadu?, haha jag vet inte men jag fixar ett inlägg och visar i veckan eller i början av nästa. Kram !

2012-01-07 @ 00:34:21
URL: http://claudiamilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0