Pricka julstämningen på 2:a advent.


Idag var jag på Balett för första gången i mitt liv. Hade ingen aning om vad jag skulle tycka om det, om jag skulle somna fast aldrig erkänna det för någon eller om jag skulle bli inspirerad och tycka det var riktigt coolt. Det senast nämda stämmde in. Dock inte de tio förstra minuterna, då ville jag mest somna och gå där i från. Men sen så, då var jag fast. Brukar älska att kolla på dans. Brukar alltid bli lite grinig i ögat då man ser hur de kämpat så länge och blivit så bra på något. Blir lite avundsjuk och alltid rätt arg på min mamma och pappa att de inte tvingade på mig nått sånt. Nu är det ju liksom försent. Min hjärna känner sig klar och vill hellst inte lära sig nya saker. Jag måste liksom trycka in nya intryck, verkligen preeessa in dem.

För övrig har Oslo varit toppen. Det visade sig att Sofies Leon bodde i det finaste området i det centrala Oslo och har sig en riktigt fin och mysig våning. Vi har strosat runt i toppen väder, stått på toppen på backhoppningsbacken HolmenKolmen, gått på opera och ätit massa gött. Fick testa Tempura Maki (En sushirätt) och jag är fast. Liksom sådär nykär så att jag vill ha det hela tiden, varje dag, varje måltid. Hoppas, hoppas att det finns i vårat moderna Sverige och deras Sushiresturanger. Annars blir man ju rätt sårad. Iallafall. Tack Sofie och Leon för denna helg. (Men tro inte du kommer undan, jag vill fortfarande ha dig hemma) PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo de va så mysigt o ha er hær!!! :D næsta gång blir de skidor!!! :D puss o kram

2011-12-05 @ 21:48:36
Postat av: Anonym

/ Sofie

2011-12-05 @ 21:49:07
Postat av: Felicia

JAAA! :D

2011-12-06 @ 20:16:55
URL: http://feliciafolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0