Livet som vuxen

En vecka har passerat och jag känner mig numera oerhört viktig och duktig. En heltidsarbetande Felicia börjar vänja sig vid tidiga mornar men då också väldigt trötta kvällar. Trots att veckan har flygit fram i 230 km/h så har den varit en bra vecka. Trivs bland barnskrik och töntiga lekar, liksom i min nivå. Denna vecka har jag fått sällskap av Denise och Daria, mina vikkar-buddys. Vi har haffat varje tillfälle att gå på utflyckter till parken och skogen och vräka i oss en väska frukt. Daria drar iväg till England i tre månader, tur att D. stannar och gör sandlådan och dagarna lite roligare.

Självklart var jag tvungen att fortsätta i samma mönster. Myskväll med TVanilli. Happy feet var filmvalet och naturgodis var tilltugget. Vi sussade sött och jag fick mina 10 timmars sömn, sedan ut i det fina höst vädret, för visst är väll sommaren slut? Snart, match. Får se hur det går för mig, fundersam. Kvällens planer står mellan att bryta chilltrenden eller fortsätta i samma spår med fotbollskväll.
Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0