okej, jag åldras i förtid. Men jag gillart.

Det blev det sista nämda. Det var faktiskt skobristen som fick mig att hålla mig till fotbollen, och jag är rätt nöjd ändå. Vilken match det blev ändå, och Zlatans mål. Från ilska till lycka, tänk att det kan vända så fort =D yey.

Idag bar det av till Eriksdalsbadet med Madde Syster 1 & 2 + lillsysters buddy. Mycket kul. Blev några åk i vattenrutchkanan då jag hade rekordet på 8.29 sek, och en halvtimma konditionssim. Väl hemma har jag varit lite småduktig, och gjorde mig en ordentlig fruktsallad innehållande Ananas, Hmelon, hallon, äpple, banan och vindruvor, Mums! Såklart till mitt efterlängtade ensam mamma söker! Äntligen!

Ja nu har jag delat med mig lite av kanske för ointressanta detaljer från dagen, men jag gillart.


I farten på väg hem. Hela ligan.


Mums, bästa frukt..

 


Kommentarer
Postat av: fia

åååh sate jag missade ensam mamma:(

2009-09-07 @ 13:05:07
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0