En vecka närmare Asien.

Veckorna flyter på som smort, jobbet rullar och dagarna går väldigt fort. Tur att man trivs på jobbet.
En hel vecka utan att jag fått skriva av mig av mina dagliga aktiviteter. Hjälp! Detta måste genast fixas.



7 dagar sedan, söndag utnyttjade tillus och jag det underbara höstvädret och satt och mös på en filt vid vattnet på söder. Pratade på i vårt vanliga tempo. Min tillus, helt underbar min vackra vän.

tisdag var det fia-felicia time. En sleepover som resulterade med en väldigt trött felicia under onsdagen. Mycket hund, in och ut, mycket prat då och då, radio på - tillskillnad från min vardagliga skönhetssömn.  För övrigt är bruden nu i troppan och steker, jag är inte avis nej, inte alls.

torsdag träffade jag min vän Natzi. Tacos och idol, och en snarkande vove, vilken superkombination!



Fredag och det var dags för fredagsmyyyys. Sofie, Sofie och Tobias, sex and the city.
Någon är skyldig mig en låång massage.

Lördag bjöds det till med en härlig utgång. En riktigt lyckad sådan. Även fast man mår lite halvdant så är det ens levebröd under arbetsveckan att se tillbaka på en skön utekväll med vännerna. Collage blev det, I like it.

Lite vettigheter har jag nog skrapat ihop.
Nu söndag, som vanligt städa, sen match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0