A bit of my head

Härligt att komma ut i partyljuset igen, framför allt att känna sig som en kvinna igen efter att jobbat bland snor, sand och smuts i en dryg månad. Denna utgång var efterlängtad. Collage blev stället för den som kanske funderade på den biten. Idag har jag ätit kräftor hos mamma och mammas äppelpaj, mamma gör världens goaste äppelpaj. Oslagbar!

Kom även på att jag blir stor om en dryg månad. JAG VILL INTE BLI ÄLDRE.. 18 känns helt perfekt. Man får köra bil, man får dricka alkohål, man får betala sina egna räkningar och ta eget ansvar över sitt liv. Varför skall man då bli äldre? Jag gillar att vara emellan eget ansvar men ändå med lite hjälp från pappsen. Allt ligger liksom inte bara i mina händer, helt, än. Jag gillar helt enkelt att vara 18. En bra ålder, (även fast jag står fast i att 15 var den bästa åldern då man gjorde de mest impulsiva sakerna som att sova på studsmattan, bygga en flotte på en å, ägna sommrarna på gröna lund och öva på att åka fritt fall tuffast) ja förrutom åldern 15 så känner jag starkt för åldern 18.

I a l l a f a l l.. Födelsedag innebär ju presenter och jag fastnade för ett par snowjoggers till vintern. Skitcoola och passar perfekt till lekdagar på dagis i snön och pulkabacksdagar.

Just love them


Kommentarer
Postat av: FIA

Haha gullee!;D

2009-09-18 @ 22:52:08
URL: http://frincy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0