Sunday, lovely sunday.

Arbetsskadan är självklar. Då man vaknar klockan sju, dagen efter en partykväll ute. 3 timmars sömn men det verkar min kropp tycka vara perfekt, jag inne i huvudet håller inte solklart med.

Partykvällen var tillägnad Jessica som blivit ett år närmare gammal. Trevligt sällskap samlat hemma i tyresö, och några shottar senare befann vi oss dansades på Magenta. (Några timmar senare kunde man se mig och Tamara spetserandes vid centralens mittbelägna fontän. Denna vecka håller vi oss undan för läskiga hembesök, då kvällens kap: lejopardhatten´s ägare lade kvällens obehagliaste kommentar - Jag vet var du bor. Jag är bekymrad. Hur kunde han veta? Bussresan spenderades med barnboksläsning och lite senare lite sömn under paraplyt. En härlig, och spontan kväll helt enkelt.

Dagen till ära har jag spenderat med familjen min. Blev medbjuden på bio. Prinsessan, helt lagom en söndag.
Självklart har jag smällt i mig en kanelbulle. Eller två.



   ¨    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0