Skåne, mikaela.

Imorgon drar vi kosan till skåne. Ska bli kul att äntligen få träffa min andra skinka, Mikaela. Jag har paxat ena delen av mickans 90 säng, allt för att få umgås streamt, 24/7 de få dagarna vi är där. Förhoppningsvis kommer vi ner, har laddat lite med karta och gps. Mitt lokalsinne är sämst. Jag försökte förklara för sofie hur man åkte bort från stockholm, jag berättade att man tog motorvägen förbi Rinkeby, i själva verket var de kringelkroken i södertälje och sedan E20an. Äh, man kan ju inte vara bäst på allt. Men det ska bli kul :D

Ska iallafall bli skönt att komma iväg från vardagen. Gulligaste denna vecka var Alexandra som gav mig en liten impulsiv present innan hon åkte tillbaka till långt borta. En reseguid om Thailand, med små kommentarer här och var. Den passar fint till att strosa igenom under våra 14 timmar i bilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek min söta phyllis!

2009-11-07 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0