slut på lov, nytt tag igen!

Jajjemen. Nu har ytterligare ett lov sprungit förbi mina ögon. Helgen har också hunnit passera. Snabbt som attan. Men kul som bara den :) En myskväll och partykväll hann jag klämma in så jag är nöjd.

Idag har skolan börjat, känns lite mindre kul men det är bara att kämpa på för på onsdag blir det vacation med bräädan och allt som hör till. Som jag har väntat :)
Innan aerobicen överaskade syster mig i skolan och vi drog och tog en fika på min långa håltimme. Världens underbaraste syster. Sedan tillbaka i skolan och aerobicen, idag blev det Afrikansk dans :D
Har också hunnit med att ha två småbarnsgrupper i lekgympa. Så, soffan väntar.


C ya later, skater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0