Första snön och första julkänslan.

Det var inte förräns jag gick utanför dörren imorse, som jag insåg att, det är snö!
Emlång, det är snöööö!! :D I mitt första försök att gå till jobbet idag tog försöket slut redan i västerhaninge, snön var liksom, kall. Får ta mig i kragen i morgon istället, hihi!

Förrutom snö, bjöds det även på lite afterwöörk foodie med Avin och min käre fruga Henriette i haninge C. ha. Jag har så kul så kul på mitt jobb, kan få ut all min dampenergi på de lekfulla barnen och ja, mina härliga arbetskamrater. Så, de tidiga mornarna tar faktiskt inte emot så värst mycket :)


Kommentarer
Postat av: emelieee

JAAA! massa massa snööö ju :D

2009-12-18 @ 13:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0