eh, jag bjuder på den..

Och så hände det igen.. Felicia står och tjatar vid dj båset och ber om roligare låtar.. I själva verket förstår inte djn vad jag säger vilket han säger tredje gången jag går dit och får prata med hans kompis vid hans sida - Kan ni inte sätta på, Lady Gaga Bad Romance eller nått glatt. Till svar får jag - Du kanske inte vet att vi har äran att ha en av världens största Dj som gästar oss här ikväll?! Hans blick sa allting, jag vände mig, med böjt huvud och skamsen kroppshållning, och gick där ifrån... haha, men jag bjuder på den, igen!

Även fast musiken på Royal Garden igår var ungefär samesame hela kvällen så levde den iallafall upp till förväntningarna, vi dansade våra asses off! Några fransmän som gästade gänget och sedan landade vi på käraste mcdonald. Så, tack för en skööön kväll brudar! <3


Mina finaste påväg in! Gissa empas min?!


Det blev lite föris på nivå, long time ago. Läskigt billigt!


I rulltrappan eller något liknande       Susanna var självklart på G!!




Kommentarer
Postat av: Susanna

TACK FELICIA! alla vart bra på bilderna förutom jag :O :P

2009-12-14 @ 14:07:45
Postat av: Linn

Haha :)

2009-12-17 @ 00:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0