Första dagen mot Julen!

Och så var veckan igång, första veckan i december. Man tycker ju att snön borde komma nu så vinter jackan får bli lite aktiv igen!.. Iallafall ; ) Idag så har jag gått till skolan till laate! Var nere på torvalla med aerobicen och körde lite vatten-cyckling och vatten-gympa, det var skoj! Bara fyra stycken från gruppen som var med, heelt ensamma i stora bassängen, tihi. Sedan så har jag varit och kört ett gympass med Tillus! HURTBULLAR 8). Den här veckan känns allt inte lika svårt, har inte lika mycket viktiga inlämningar och prov i skolan så jag kan göra lite annat utöver skolan, så ser fram emot imorrn då vi ska samlas några stycken och köra middag och monopolmyskväll hemma hos Josefine. Det är faktiskt inte så ofta man hittar på sånt där på vardagarna. Måsta fan sluta dra in så mkt vuxenpoäng hela tiden... haha.

Nu ska jag försöka göra något vettigt av resten av kvällen, finslipa städandet av rummet och fixa julfint, sedan måste jag skriva Outline inför uppsattsskrivningen imorgon. Just ja, har blivit tillbedd att skriva önskelista, vad ska man önska sig? Verkligen svårt att komma fram till något kul!


Jag och syster Julafton 2007
Saknar dig, trots att du är en idiot från och till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0