tio dagar kvar!

Hej alla glada!

Nu är jag nyvaken och redo att starta dagen. Idag ska jag läsa ut en samhällsbok som jag har hållt på ett tag sen ska jag endast göra nödvändiga saker. Idag mår jag bra, igår mådde jag också bra. Lite tomt utan bakis-syndromet men fan ganska underbart. Jag höll tvärt på vad jag lovade om att vara nykter hela helgen och dissade allas fylloförslag! Så det blev en del återhämtande och slappande för min del. I fredags träffade jag Bea! Vi spenderade vår kväll framför idol och massa tjatter, nu får vi inte låta det gå så långt mellan våra dejter, det gör mig galen! Lördagen drog vi in till stan med sofie för lite julshopping. Det kan man säga var på tiden eftersom det hade gått så långt att jag drömde en mardröm om hur jag vaknade upp dagen innan julafton och hade helt glömt bort att köpa en endaste juklapp. Nu har jag iallafall kommit halv-vägs. Igår var vi hemma hos Johanna, bland annat och badade nakna i hennes bubbel....... haha.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och fastna i min tråkiga samhällsbok, ha en super dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0