Måndag

Nu sitter jag bänkad framför datorn hos Bea, hon har fullt upp med att packa sin/a resväskor eftersom hon far iväg under nyår. Själv blir det middag med några söta tjejor. Idag handlade jag min nyårsklänning, känns lite sådär halv rätt. Får se vad jag gör åt saken.. punktpunktpunkt.

Julen har passerat, mycket trevlig. Mys med familjen och god mat!
Men stressen den stannar kvar den. Mellandagsrean är för fasiken värre än julrean. Denna hysterik av att man måste hitta något på rean. Det blir lätt så att man går till sidan där det är orginalpris, men har faktiskt varit rätt duktig i år och hittar mig några kap :)

Imorse vaknade jag med en Pemelie vid min sida, Sosso ringde o väckte oss i våra drömmar. Like allways.
Vi såg Australia igår, BRA men lite konstig dock.

Soffdags. C  ya.

puss o kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: jelenas

för att jag ville kommentera men inte visste vad.. höhö!

2008-12-29 @ 23:55:29
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha söt gök

2008-12-30 @ 00:19:43
Postat av: Beatricie

Jag tycker faktiskt att klänningen var jättesöt! :D

2008-12-30 @ 14:46:04
Postat av: jelenas

inte ville du uppdatera!

2009-01-02 @ 14:37:48
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0