Lördag!

Vår Gb blev 18 år igår, fredag. Tatuering och skit fick hon. Nu är tjejen märkt för livet!
Kvällen hos GB var trevlig med alkohål och mat och såklart alla glada människor, fick även med mig Jessica hem som skulle jobba imorse, ha! Stackare. Jobb står förövrigt främst på min HA - lista!

Idag har jag mest slöat med min syster och Robin, varit riktigt flumm-bakis och drog en Oden med Empa. Nu hamnade jag här och måste börja göra i ordning mig inför ikväll, men som vanligt gillar jag och vänta ut allting till sista sekunden så jag blir riktigt stressad 5 minuter innan jag ska gå. Är väll antagligen för bra vän med mig dator <3. Ikväll blir det första utgången med storasyster! Helena hakar också, ska bli super kul! :D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0