Körkort 2085?

OCH så skönt det skulle vara med ett körkort en dag som denna. Har blivit mycket bussåkande för min del idag, vilket tar mycket längre tid i jämförelse med att bara ta bilen dit man ska, lite smidigare. Men körkortet är något jag inte prioterar för tillfället då jag först och främst måste ta itu med skolan, även fast det känns aningen lockande.. Men det är bara att stå ut med SL och dess AP-Personal. Idag körde bussen iväg från mig rakt i ansiktet på mig, var nära och sparka in busskuren. Sedan kom jag till skolan och vi hade inställda lektioner hela dagen, men jag var ändå tvungen att vänta i skolan tills jag skulle skriva uppsats. Ååå, typiskt-hända-mig.

Snart ska jag springa iväg till träningen, dagens peppning blir att tänka på fredagen, för då fyller ju minsan vår coola tjej GB 18 år! Äntligen din tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0