Liten kortis

Så, livet här rullar på. Har varit mycket aktiv på sistonde. Jag har runkeeper är förtillfället bästa vänner. Också jag och squatsen. Ligger på 180 härnäst. Aj min rumpa. 
 
Springrundor varje dag. Jobb varje dag. Och vänner varje dag. Konstigt hur vardagen kan kännas så vanlig på andra sidan jorden hos en familj jag innan aldrig träffat. Och nu är det bestämmt att jag stannar ytterligare en månad här i sydneyt. I mitten av juni kommer jag hem lagom till svensk förhoppningsvis kanon sommar. Saknar mina fina familj och mina underbara vänner så. Nästan så det känns som att mitt lilla hjärta blöder. Aj.
 
I lördags var vi iväg på den största klubben i Sydney The Ivy där stockholmaren Dada Live spelade. 6 våningar och pool på toppen. Inte dåligt. Häromdagen var det också Anzac Day. Dagen då New Zealand och Australien äntligen blev bästisar. Det firades med barbecue och öl i solen och sedan lite lite gambling med spelet two up som spelades på alla pubbar i Aussie. Kanske också New Zealand dårå. 
 
Om några veckor skall jag ta dykarcertificat. Kan inte vänta. Ska bli så förbaskat kul.
 
Anzac Day
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0