När man vill ha en pizza.

Men gör ett klokt val och istället lagar Lax i ugn och slänger ihop en imoroviserad kolgukka innehållande: kol, gul lök, chillifrukt, cremefraiche och salt och peppar. Och det känns snäppet bättre i dubbelhakan än efter en pizza. Minst 10 "ståemotvarstarkpoäng" till mig idag (och förövrigt hela helgen). I fredags satt jag, se och häpna, framför en godisskål i över två timmar och rörde inte en bit.. Även igår stod jag emot Tikki Rooms underbara, hawaiianska, exoktiska drinkar. (too die for). Men glad var jag ändå med mitt vita, torra vin. *ler*. Det jag vill komma fram till är att: jag är förjäkla bra jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A1

bäst! ser asgott ut!

2012-09-30 @ 13:59:23
URL: http://amforsell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0