Inget kan stoppa mig nu!

Idag kan jag tänka mig att jag ser ut exakt som en brud i en hårfärgsreklam. Sådär strålande och full av energi. Kanske inte lika fräsch dock eftersom jag går osminkad och har håret i en knut om dagarna och avslutar dagen med lera och snor på kläderna. Men idag. Idag är äntligen den här dagen jag väntat på så länge här. Som jag känt mig pigg från sekunden jag öppnat mina ögon till nu, och nu är ämdå klockan 17.40. Woho. OCH. Jag känner mig fortfarande sprudlande av energi och tänker inte tappa det. Nu, på med högsta volymen på spotify och diskborsten i högsta hugg. Sedan ska vi se om en spinningpass kan övervinna MIN dag.

Tänkte också visa en smygbild på mina senast köpta sommarfavoriter. Åh vad jag ska skutta runt i den där kjolen med brunbrända ben i sommar. (för er som inte har så bra syn som jag har så är den första bilden föreställer ett sött litet linne och andra en liteöverknät lång kjol)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0