En sån här lördagsmorgon

Och så har man vaknat, lite sådär bra bakis. Tack vare att jag innan läggdags tryckte i mig minst två liter vatten, ett glas fil och två stekta ägg. Och en alvedon såklart.  Allt för att inte förstöra en av många få lediga dagar i mitt liv. Lördagen är fan helig.

Igår var jag förbi min vän Nina som fyller år idag. Hon fyller 23 år och har åldersnojja. Jag fårstår henne. Jag grät ju när jag fyllde 21. Det var iallafall en riktigt trevlig afton. Tack för den finis!
Måste nämna att vi berörde mitt favorit ämne finnar. Och med de måste jag säga att jag har en BÖLD i min örsnibb. (något likt en finne) . Och min örsnibb är nu blå. Blå och svullen. Jag blir toookig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0