Framförhållning är bara mitt andranamn.

Ikea idag med harry, rally, harry. Vid några felsvängningar hit och dit var anlände vi ändå till Ikea tillslut. Även fast jag inte fått ett datum för inflyttning i min första egna har jag redan inskaffat mig två underbara prylar att ha på väggen. Den första från Wilma's - Fånga dagen och den andra inskaffade jag mig idag, en större tavla med coola mönster. Färg glatt och dant, precis som jag vill ha det. Riktigt kul att börja i tid för en gångs skull, förhoppnings vis ger det resultat.


Köttbullarna på Ikea var helt underbara idag. Jag har saknat dem, mina käraste bullar. Nästa gång blir det en tidigare runda, mellan två och fem kostar dem endast 19 kronor! Hallå?! Kan ju äta upp mig inför en hel vecka!
                                 

                                                                   Ikea the place 2 be!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag vill också åka till ikea! ikea är så jävla najs.. ända stället där man kan känna sig någorlunda rik haha :P

2009-10-05 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0