Födelsedag passar sig inte idag.

Den nionde oktober klockan 10:53 imorse var det exakt 19 år sedan jag ploppade ur mammas mage.
Födelsedagar har alltid varit så glada dagar. Gulliga grattis, kalas, presenter mm.

MEN såklart så är jag sjuk, den nionde oktober. Är inne på den fjärde dagen med feber.  Det är till och med mitt födelsedags väder, vilket innebär, blå himmel, sol och gulmilerade löv och en lite vindpust på det. Nej nu klarar jag inte längre att ligga hemma på den förbaskade soffan. Nu har det gått så långt att jag blitt känslomässigt rubbad, grinar till förlossningsakuten. Nått måste göras.

Förhoppningsvis är Linn och Sofie mina prinsar på den vita hästen.

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Jag är också en vit häst!

2009-10-09 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0