jag vill

Jag vill. Så himla mycket.

Trots att jag har en resa bokad om mindre än två månader så känner jag mig inte klar.

Jag vill mer. Mer än Asien. Jag vill längre än tre månader. Jag vill mer än surfing.
Jag vill jorden runt. Jag vill åka till Australien. Jag vill vara nanny i usa ett år. Jag vill arbeta och spara pengar i norge. Jag vill jobba på en skidort. Jag vill plugga vidare utomlands. Jag vill träffa nya spännande människor. Jag vill uppleva andra kulturer och andra levnadssätt. Jag vill uppleva fattigdom och lyx. Jag vill testa på allt jag aldrig testat. Jag vill upptäcka nya saker inom mig jag inte visste jag kunde.

Jag vill göra allt jag aldrig gjort.


Kommentarer
Postat av: sandiie

ett steg i taget, hjärtat.

en dag kommer du sitta på en buss och vara på väg någonstans. Då kommer du gå igenom ditt liv, allt som sagts, allt som gjorts, allt som upplevts och allt du sett och hört.

ett steg i taget, så kommer du vara med om allt det där du drömmer om. saker och ting tar bara tid, man måste ge dem den tiden.

2009-11-20 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0