hemma från skånelandet

Nu är vi hemma från härliga Skåne. Vilket lugn det är där. Hon bodde i ett hus mitt på en åker omringad av hästar och naturen. Där kan man absolut finna harmoni. Men vi piffade till dagarna lite ändå. På fredagen var vi på maskerad med temat S. Impulsivt som det var, var vi "utklädda" till Snygg, sexig, singel (och söt). Och jag var singel, följde min magkänsla hur jag känner mig för stunden och min förklaring till det var: Jag är varken snygg eller sexig, men jag är definitivt singel!! Kvällen blev kanon! Dock har skåningarna lite efterbliven musiksmak.

Ridning på käre pollen Brunte blev det dagen efter, lite skritt för Empa, travning för mig och hopp för Mikaela. Nu kan jag ärligt förstå alla hästnördars intresse för ridning, trots allt. Träningsvärk i ljumskarna har jag också.

Så tack dear för helgen långt borta med dig, och med mina kära.
Skönt att komma iväg från vardagen, och vi hittade hela vägen fram till skåne (lite med hjälp av gps:en Berit)


Kommentarer
Postat av: sandrew

låter som en toppenhelg skrållan

2009-11-09 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0