Ett bra avslut och mycket att se fram emot!

Tjenixen alla glada männskor. Nu, äntligen söndag. 5 dagar kvar till student! Helt galet.
Betygen sattes, skickades in, slutgiltligt i fredags så nu finns det ingen återvändo.

Så i fredags efter all stress, har till och med bevis (min stressfinne i pannan), så kunde man koppla av och fira att betygen satts. Lite föris hos Jerry och sedan vidare till Medias skiva. Vaknade hos Sofie, såg vattnet utanför fönstret. Mådde inge vidare. Men är det sol så är det! Dagen spenderades på bryggan med S, Susanna och Jessica. Första doppet avklarat och en bränna närmare brun. Kvällen spenderades hos Fredde för att fira 20 - års dagen. Grattis määän.

Nu sitter jag här, meD en snarkande emelie i bakrunden och förbereder mig inför en riktig städ-dag vilket jag så snällt lovat Papi. Senare Mors-dag middag hos mamma.


Förresten det blev lugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0