Måndagsångest...

Hej och hå stå på tå! Nu är jag tillbacks igen. Härligt vaa!?
Dagarna i kläppen har varit urmysiga. Alltid skönt att vila upp sig (även fast alla vaknar då miss. Lillasyster går upp, sisådär halv 8).. Målen blev iallafall nådda, Wilma kom ner för en blå backe genom att åka slalom med brädan. Duktiga henne. Och duktiga mig såklart. Har tillbringat mer tid i barnbacken än jag någonsin gjort.

Om en halvtimma är det måndag. Jag ligger efter i allt känns det som, även fast jag pluggat som bara den idag lyckas jag inte komma ikapp. Blir nog ett måste den här veckan att lägga ner den där extra timmen om dagen åt lite plugg. Det känns som att det är värt det, om exakt tre månader kommer jag vakna upp, bakis och förhoppningsvis jäkligt nöjd. Mina mål är inga Ig:n och uppåt. Och det är en bit kvar..

Detdär visade ju sig att vara totalt ointressant för alla som inte heter Felicia, men det gillar jag.
Nu ska jag nog krypa ner under täcket och somna till en bra film, tidig morgon imorrn. Morgonpromenad på schemat. Tummen upp för den!  (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0