söndaaag

Hejsvejshallå. Nu är helgen över och egentligen borde jag väll säga att jag är mer utvilad än på länge med tanke på min nyktra helg men så är inte läget, känner mig helt slut! IntebraIntebra. Trots det måste jag ta tag i skolan, ska läsa bok och analysera. dööö, så trist! Men det är bara & gilla läget, piffa upp stämningen med lite Lisa ekdahl och Pommac ♥. Musiken sviker aldrig.

Igår var jag och Sofie och hälsade på Mallan i hennes nya lägenhet, eller nya för mig iaf. Aningen avis.
Det är alltid lika härligt och träffa Malin, hon ger en liksom ny energi och ett annat sätt att se på saker! Efter kvällen trodde jag dock jag skulle spricka av allt tjockeri. Nu har iallafall jag och L. bestämt oss för att sätta igång med träningen, på måndag såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0