Monday

Nyss hemkommen efter en sen dag i skolan. Avslutades med Aerobic och den här gången Step up! Vi körde så det rök! Har en konstig känsla i magen, den går liksom inte att beskriva. Som att något fattas.

Kom nyss ur duschen och lite mini spa. Alltid lika skönt. Ibland får jag för mig att fötterna blir lite mindre efter jag filat dem. Att den lilla millimetern som gör att det klämmer när man står med klackskorna och dansar försvinner. Men det är nog bara en av mina dumma ideér.
Nu måste jag vara lite effektiv och skriva sammanfattning om den tråkiga boken Globalrättvisa, blir nog en varm, mysig kopp te till det.


Kommentarer
Postat av: johanna

palla att du dissade mitt sms!

kom förresten på att jag inte får bada förrän såren läkt haha!

men vi tar det när jag kommer hem va? ;)

2009-01-19 @ 22:59:24
URL: http://littleflash.blogg.se/
Postat av: jelena

Hur kan jag veta att det är du som kommenterar anonymt på min blogg!

Haha, Men man sätter in kamteran så att den är på utlösare. Går framför kameran och lyser med tex en ficklampa. Så gjorde jag bilden fillan! :D

2009-01-20 @ 18:42:41
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0