Juuust dreeeam

Drömhuset för mig har alltid varit dedär moderna, nybyggda villan med sjöutsikt.
Efter frukost ute på verandan tar jag med mig handduken och lägger mig ner på gräset och steker, när det blir för varmt tar jag ett dopp i det blå, några meter bort. Mitt drömhus är Sofies verklighet.
Gissa om man är avis! Som jag sagt tidigare, skönt iallafall att det är en nära vän så jag kan utnyttja situationen väl. Det kommer säkerligen bli min gömma under sommaren som kommer. GAAAH.

Är för tillfället lite frustrerad. Jag vill ha, massa saker! Jag vill först och främst ha ett jobb så jag kan få mig en liten inkomst varje månad. Blir stoppad utav finanskrisen nivet. Studiebidraget räcker inte någe vidare långt. Fattig student somfaaaan. Sedan vill jag ha, eller måste jag inskaffa mig en systemkamera. Ångrar starkt att jag inte köpte systemkamera då jag hade tänkt köpta den i sommras, såklart köpte jag endast massa strunt för pengarna och absolut inget vettigt. Suget efter att springa och fota massa roliga saker i naturen m.m, bara skriker inom mig..

Krävs kanske lite göra för att få/ha. Hrmmf.

Nä, dags att koosa ner mig i soffan och bli lite trött. Klockan ringer tidigt imorgon bitti.
Adjössen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0