hemljuvahem

En tidig hemgång från Maria, men med tanke på att vi började klockan 5 känns det mer okej :)

Hemgången blev inte som de vanligaste hemgångarna.
Det började med lite dramatik. Maria bor någonstans, i ingenstans. 45 minuter in i skogen alltså.
Taxin stod och väntade och vi skyndade oss ner, sofie tog den snabbaste vägen nerför trappan (på rumpan) också susannna, fast nerför backen. Vet inte riktigt om det gick så mycket snabbare, menmen.
Taxin var lika ostadig den. Ner i diket. Upp igen. Ner igen. upp igen. Mot bussen. & så hade vi en riktig röta att vi kunde åka med hela vägen hem. Gratis. Så nu känner jag mig som världens vuxnaste ungdom, som är hemma straxt innan halv 1 hela helgen. Pappa sven är väldigt nöjd må jag säga. Kanske får man min nya kärlek som jag spanat in på länna sport (snowboardbrallor)? Hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha snabbare gick det kanske inte att åka på rumpan ned för backen men det var helt klart roligare! :D jag lärde mig även putta bil det har jag aldrig gjort förut :P

2009-01-25 @ 12:54:51
Postat av: Anonym

haha! Mkt nya intryck, Tex. att is ÄR hal!



Bra att veta!

2009-01-25 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0