sommarlov!

HEJ & HÅ!                      
Alltid lika dålig på att uppdatera denna sida, men nu så! ; )
Nu är det sommarlov och det är såå härligt! Mitt sista sommarlov blev jag påmind om idag dock,
både hårt och tokigt glatt!
Sommarlovet började perfekt med Sverige-Grekland vid kungsan, +;set över i;et var 2-0! ; )
Next, Fotbollskväll at EMELIE's på lördag :)

Moln och regn har tagit över solen de två senaste dagarna. Lite trist men en skön anledning till att man får svulla och kolla film.. (a). Passade också på att gå på bio, Sandra tvingade med mig på någon IndianaJones film för de tidigare var så bra! men till och med Sandra höll med om att Aliens och tefat inte var en så stor hit! Soundtracket kan dock inte försvinna ur mitt huvud ; P

Nej nu borde jag avrunda och gå till sängs. Sov inte särsilt bekvämt inatt brevid sofies ofilade fötter....
Ser fram emot morgondagen då min gamla kärring som jag saknat så fyller 18 :)


Dem som är ett år äldre.. Skeppsholmenvinst! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0