söndag

Nu är det söndag och helgen har dragit förbi snabbt.

Efter skolan fick jag ett ryck och tvingade Linn färga mitt hår, kul med lite förändring!
Fredagskvällen tillbringade jag med tjejerna i klassen på tjejmiddag hos Sofie. mkt trevligt.
Susanna blev fullast dock. haha! Det får vi göra om snart :)

Lördagen enligt planerna skulle jag tillbringat på Jonas inflyttningsfest men hinder från pappa dök upp så Empa och Bubba fick förgylla min kväll med mys (mest  Bubba).. En Bubba är ett måste den dagen jag skaffar eget boende! Bubba är en hund, för alla som inte vet.

Så idag är det Söndag och var på kalas hos min Emlång, sprang förbi och köpte lite blommor sen blev det en jätte smaskig tårta made by Emelie! På väg hem svängde jag förbi Matilda då jag blev erbjuden lite tårta, kunde så klart inte säga nej. En riktig tårtdag alltså. haha.


Nu börjar en ny vecka som jag skall göra till det bästa inklusive träning och sötsaker..
Som sagt - nu vecka nya tag. måste verkligen ta tag i all denna o-ordning som finns i mitt liv just nu.




Kommentarer
Postat av: Admins

det ser ut som du fått ngt stort i stjärten, mohahah

2008-04-07 @ 10:10:05
URL: http://bockarnabruse.blogg.se
Postat av: Susanna

Du är så hemsk felicia!!!

2008-04-07 @ 17:42:22
Postat av: Susanna

Du är så hemsk felicia!!!

2008-04-07 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0